Minőségpolitikánk célja, hogy feladatainkat megrendelőink, partnereink igényeihez alkalmazkodva, korszerűen, gazdaságosan, hatékonyan, kiváló, egyenletes minőségben megelégedettségükre legyünk képesen megvalósítani.

Fentiek érdekében valamennyi területen folyamatosan vizsgáljuk termékeink és szolgáltatásaink minőségét, a hibákat feltárjuk, mérhetővé tesszük, mérjük és kijavítjuk. Dolgozóink rendszeres továbbképzését szorgalmazzuk, s törekszünk a legújabb műszaki-tudományos eredmények
mielőbbi gyakorlati alkalmazására.

A folyamatos és tudatos fejlesztés keretében – mely cégünk egyik igen fontos jellemzője – kialakítottuk a kiszolgálásunk, szolgáltatásunk minőségével kapcsolatos rövid távú stratégiai elképzeléseinket is. Az ebben megfogalmazott alapvető cél a minőségközpontú szemlélet, a
minőség iránti elkötelezettség és az erre alapozott mind magasabb fokú vevői megelégedettség elérése.

Az MSz EN ISO 9001:2008-as szabvány szerinti minőségügyi rendszer alkalmazásával azon munkálkodunk, hogy a beszállítóink lehetőségei és a megrendelőink igényei közötti legmagasabb szintű összhangot a kölcsönös előnyök és elégedettség szem előtt tartásával teremtsük meg. Cégünk vezetése kötelezettséget vállal a megfogalmazott minőségpolitika megvalósításához szükséges feltételek biztosítására, a minőségirányítási rendszer működtetésével a kiváló minőség folyamatos biztosítását kívánja elérni.

“Még a meg nem fogalmazott igényeket is kielégítjük, hogy partnereink hosszútávon történő gondtalan munkavégzésének semmi akadálya ne legyen.”

Kiemelt ügyfeleink

Groupama Biztosító Zrt.
Euroway Networking Kft
B&V Group
Revital Zrt
Fővárosi Bíróság
Nemzeti Közlekedési Hatóság
Gödöllői Királyi Kastély
Szentendre EÜ Intézményei

Facebook

  • Írjon nekünk!

  • Kapcsolat

    Detect Kft.

    431 0540, Fax: 431 0549

    06 20 925 5951, 06 20 954 6799

    info@detect.hu

    1103 Budapest, Kőér u. 2/E.

    Hírlevél